Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Na něco jste zapomněl. Ze spirituální prožitek nemusí být individuální . Může být i sdílený - tedy důkazem.

0 0
možnosti
SM

Toto mi pripomína dialóg z Čierneho obelisku od Remarqua:

"Čo potrebuješ? - Len prachy! - "Fuj, aké prízemné! Ideály nepotrebuješ?" - Ani nie. Ideálov mám dosť. To, čo mi chýba, sú prachy! Karma, samozrejme. Je to osviežujúce po všetkých tých rozsievačoch dobra, ktorí mi chcú vnútiť SVOJE ideály.

2 0
možnosti
Foto

Osvěžující nevědomí. Ale jen pro někoho. Pro ty, kdo neví a vědět ani nechtějí. Nebo dokonce pro ty, kdo se bojí vědět.

0 0
možnosti
  • Počet článků 87
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 496x
Vystudoval jsem SPŠ elektrotechnickou, pracuji jako skladník. Zajímaji mne věci od historie až po kosmos. Z TV programů sleduji nejraději ČT2 a ZOOM.

Seznam rubrik