Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Mám moc rád JW a jeho citáty mi občas pomohly v nelehkých dobách tento není špatný:

,,Člověk přišel na svět proto, aby tady byl, pracoval a žil. Jen moudrý se snaží náš svět postrčit dál, posunout výš. A jen vůl mu v tom brání.“

0 0
možnosti

Vystižnější mně v použitém významu připadá slovo činnost.

0 0
možnosti

Podle mě oba výroky - "pracuj abys žil" a "žij abys pracoval" - říkají z logického hlediska totéž. Pokud totiž vyjdeme z předpokladu, že práce nám zabere přibližně tolik času jako "život" či volný čas (nepočítáme-li stav bezvědomí, tedy spánek), pak za situace, kdy se stále střídá stejnou měrou čas práce s časem odpočinku, není rozlišitelné, co je vlastně příčina čeho.

0 0
možnosti
  • Počet článků 87
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 496x
Vystudoval jsem SPŠ elektrotechnickou, pracuji jako skladník. Zajímaji mne věci od historie až po kosmos. Z TV programů sleduji nejraději ČT2 a ZOOM.

Seznam rubrik