Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Víc, než přirozená migrace je v našem letopočtu útočných válek. Velmi se na nich podílí muslimové. Proto není jedno kdo migruje a jaký je předpoklad, že se bude na novém území chovat mírově.

Důraz na klasickou rodinu (ne na ty maškary, co dnes běhaly po Praze) může lidstvo zachránit před vyhynutím a to samozřejmě při lepším vztahu k přírodě. Vědecký pokrok může to vše usnadnit a v daleké budoucnosti napomoci i se stěhováním na jinou planetu.

A existuje-li i jiný vesmír (mnohé tomu napovídá), průnik do něj přes černou díru se třeba podaří. Ale to jsem o milión let dále.;-)

0 0
možnosti

Nikdo vám nebrání, abyste se vydal lovit mamuty, ani v tom, abyste miloval migranty. Račte naopak respektovat ty, co se před invazí migrantů jistí. Váš blog vyznívá takto: já chci, abyste byli k migrantům vlídní, no a já už jsem své splnil tím, že to od vás chci

5 0
možnosti
  • Počet článků 87
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 496x
Vystudoval jsem SPŠ elektrotechnickou, pracuji jako skladník. Zajímaji mne věci od historie až po kosmos. Z TV programů sleduji nejraději ČT2 a ZOOM.

Seznam rubrik